Współpraca z Socios
Największa na świecie platforma block chain od 26 stycznia stała się sponsorem Spartaka. Skutkuje to wprowadzeniem na rynek tokena kibica – $FCSM
Spartak jest pierwszym rosyjskim klubem, który posiada własny token kibica. Za pośrednictwem tokenów i odpowiedniej platformy, fani mogą wpływać na marketing klubu, mają otrzymywać ekskluzywne zniżki, oferty i nagrody od klubu. W 2021 roku w podobny sposób obdarowano ponad 5 000 kibiców.
Wkrótce powinna pojawić się data premiery tokena i pierwsze głosowanie dla jego posiadaczy.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani naszym debiutem w Rosji, kraju z ogromną i żywą społecznością fanów sportu” – powiedział Alexander Dreyfus, założyciel i dyrektor generalny Socios.com.
„Spartak jest najbardziej utytułowanym rosyjskim klubem. Jesteśmy przekonani, że rok stulecia to najlepszy moment na rozpoczęcie partnerstwa, które otworzy wiele nowych możliwości dla milionów fanów drużyny.”
„To miłe, że Spartak jest pierwszym rosyjskim klubem, który dołączył do społeczności Socios” – powiedział Rustam Makhmutov, szef sprzedaży i marketingu w Spartaku. „Z niecierpliwością czekamy na możliwość zaoferowania nowych usług naszym fanom, a także wzmocnienia więzi między fanami a klubem na całym świecie”.
„Staramy się być nowocześni i innowacyjni” – dodał Vladislav Stefansky, szef działu nowych mediów i projektów specjalnych w Spartaku. „Robimy duży krok w kierunku uczynienia Spartaka bardziej cyfrową globalną marką. Z niecierpliwością czekamy na długą współpracę z Socios.com.”
Oprócz Spartaka, z Socios.com współpracuje m.in. Inter, Juventus, Arsenal, Man City, Barcelona czy PSG. Z aplikacji Socios.com globalnie korzysta 1,3 miliona osób w 167 krajach.
